
![]()
16.38, 9 Czerwiec, 2010
|
![]() |
||
Dedykowany system sprzedażowy dla tour operatora
Rzadko piszemy o realizacjach systemów dedykowanych. Są to najczęściej mało efektowne aplikacje typu B2B, systemy sprzedażowe czy rozwiązania intranetowe. Nie wzbudzają one zachwytu użytkowników, mają prosty design, często są niedostępne dla użytkowników zewnętrznych. W zeszłym roku wykonaliśmy dedykowany system sprzedażowy dla jednego z krakowskich tour operatorów. Czym cechuje się ten system? Jakie korzyści przyniósł klientowi? System sprzedażowy został zbudowany w środowisku web-owym, przez co charakteryzuje się dużą dostępnością i stosunkowo niskimi kosztami utrzymania. Obejmuje on następujące moduły:
System obsługuje kilkaset tysięcy operacji rocznie. Dzięki jego wdrożeniu w znacznym stopniu uproszczono procesy sprzedażowe. Raportowanie i rozliczenie transakcji z partnerami zostało całkowicie zautomatyzowane. Warto także podkreślić, iż realizacja projektu odbywała się w oparciu o dotację z programu POIG 8.2. Natomiast wskaźniki realizacji celów projektu zostały kilkukrotnie przekroczone! Aktualnie pracujemy nad dwoma aplikacjami dedykowanymi, które niewątpliwie niebawem opiszemy na blogu Łukasz Plutecki |
|||
„Rzadko piszemy o realizacjach systemów dedykowanych. Są to najczęściej mało efektowne aplikacje typu B2B” Może jednak warto pisać o nich częściej? Niech potencjalni klienci w ten sposób dowiedzą się, jakie możliwości oferują aplikacje webowe i zastanowią się „czy mogę wdrożyć coś podobnego w swojej firmie?”. W najbliższym czasie, jeśli tylko uzyskam zgodę klienta, będę chciał opisać szerzej jedną z naszych ostatnich realizacji. Właśnie po to, aby pokazać „co można” @SzymonSz – jasne że warto pisać. Nie zawsze jednak jest na to czas, nie zawsze pozawala na to klient… Obecnie pracujemy nad systemem B2B także dofinansowanym z 8.2. Na razie pisać nie możemy, ale myślę iż w przeciągu 4-6 miesięcy (wraz z wydaniem wersji beta) pojawią się konkrety. Zostaw komentarz
|